Програма лояльності

Раді повідомити Вам, що лікувально-оздоровчий комплекс «ДіАнна» пропонує своїм Клієнтам скористатися Програмою Лояльності для постійних Гостей.
карта гостяПрограми лояльності дає можливість гостям нашого готелю накопичувати бонуси і обмінювати їх на приємні подарунки, а також користуватися ексклюзивними привілеями.

• Власник картки Лояльності отримує право на знижку, що збільшується (але не більше ніж 20%) в залежності від суми коштів витрачених під час перебування в лікувально-оздоровчому комплексі, також переваги при бронюванні номера, гнучкий розрахунковий час, гарантоване місце на автостоянці і ряд інших переваг згідно акціям та заходами в ЛОК.
• Програма лояльності постійного гостя не діє, якщо гість бронює номер через компанію, з якою лікувально-готельний комплекс уклав договір. Програма постійного гостя діє у разі будь-якого виду розрахунку (готівковий, кредитною карткою або ж безготівкова форма розрахунку), що здійснюється безпосередньо Гостем.
• Гнучка система розрахункового часу надається за наявності вільних місць в готелі.
• Знижки за Програмою індивідуальні і надаються власнику картки постійного гостя на оплату номера, в якому він буде проживати.

У лікувально-оздоровчому комплексі «ДіАнна» діють такі типи карт лояльності:
1. Класична
Класична карта надається клієнтам, які сумарно витратили на проживання в готелі на суму 10000 грн. і більше. Власники таких карт мають право на 5% знижку* на послуги проживання, додаткові послуги готельного комплексу та безкоштовний ранній заїзд за умови наявності вільних місць.
Класична карта – 5%-дисконтна картка постійного гостя із правом передачі родичам і друзям. Карта надає право бронювати номери і замовляти пакети для родичів і близьких друзів з 5%-ою знижкою. Для передачі клубної карти власник повинен підтвердити передачу картки в письмовому вигляді із зазначенням номера карти і даних особи, якій передається карта. Для підтвердження потрібно відправити лист на електронну адресу info@dianna.com.ua або по факсу +38 (03248) 48 038. Гостям, які відвідають комплекс необхідно мати при собі дисконтну карту.

2. Срібна карта.
Срібна карта лояльності клієнта надається, якщо Ви сумарно використали послуг з проживання в комплексі на суму 150 тис. грн. і більше. Власникам картки надається можливість отримати 10% знижку* на послуги проживання, послуги в ресторанному комплексі «Джамбо» та безкоштовного раннього заїзду або пізнього виїзду за умови наявності вільних місць, разом з можливістю замовлення спеціальних послуг від готелю, спеціальних знижок і пропозиції.
Срібна карта – 10% – дисконтна картка постійного гостя із правом передачі родичам і кращим друзям. Для передачі клубної карти власник повинен підтвердити передачу картки в письмовому вигляді із зазначенням номера карти і даних особи, якій передається карта. Для підтвердження потрібно відправити лист на електронну адресу info@dianna.com.ua або по факсу +38 (03248) 48 038. Гостям, які відвідають комплекс необхідно мати при собі дисконтну карту.

3.Золота карта
– 20% – дисконтна картка постійного гостя без права передачі.

Карта даного типу надається, якщо Ви сумарно використали послуг на суму 300 тис. грн. і більше. Передбачає знижку* на проживання в розмірі 20 %, на додаткові послуги готельного комплексу та послуги ресторану «Джамбо». Власники таких карт також мають право на безкоштовний ранній заїзд та пізній виїзд за умови наявності вільних місць.

ЛОК «ДіАнна» залишає за собою право:
– Надати статус лояльності гостя;
– Анулювати дію дисконтної картки в тому випадку, коли власник не використовує картку протягом року з дня оформлення;
– Скасувати, частково або повністю змінити умови Програми Лояльності без попереднього повідомлення;
– Анулювати дисконтну карту в разі порушення власником умов перебування в готелі. Більш детальну інформацію Ви можете отримати за телефоном +38 (03248) 48 038.

* програма не розповсюджується на корпоративних клієнтів компаній (фірми та підприємства) та клієнтів від турагентів та туроператорів, з якими готель уклав договір про співпрацю, а також індивідуальні туристичні групи;

На вартість додаткового місця знижки за Програмою постійного гостя не поширюються.
Реєстрація участі в програмі лояльності «Постійний клієнт» здійснюється шляхом подання анкети та отримання особового номеру. Анкету можна подавати особисто або через сайт готелю.

Ми будемо раді, якщо Ви станете постійними Гостями нашого готелю і скористаєтесь усіма перевагами програми лояльності.