08

07

Карта постоянного гостя

Програма лояльності

Раді повідомити Вам, що лікувально-оздоровчий комплекс «ДіАнна» пропонує своїм Клієнтам скористатися Програмою Лояльності для постійних Гостей.
карта гостяПрограми лояльності дає можливість гостям нашого готелю накопичувати бонуси і обмінювати їх на приємні подарунки, а також користуватися ексклюзивними привілеями.

• Власник картки Лояльності отримує право накопичувальних знижок в залежності від кількості днів перебування в лікувально-оздоровчому комплексі, також переваги при бронюванні номера, гнучкий розрахунковий час, гарантоване місце на автостоянці і ряд інших переваг згідно акціям та заходами в ЛОК.

• Програма лояльності постійного клієнта не діє, якщо гість бронює номер через компанію, з якою лікувально-готельний комплекс уклав договір. Програма постійного гостя діє у разі будь-якого виду розрахунку (готівковий, кредитною карткою або ж безготівкова форма розрахунку), що здійснюється безпосередньо Гостем.

• Гнучка система розрахункового часу надається за наявності вільних місць в готелі.
• Знижки за Програмою індивідуальні і надаються власнику картки постійного гостя на номер, в якому він буде.
У лікувально-оздоровчому комплексі «ДіАнна» діють такі типи карт лояльності:
1. Класична
Класична карта надається клієнтам, які сумарно проживали в готелі 10 діб і більше. Власники таких карт мають право на 5% знижку* на послуги проживання, ресторану «Джамбо» та додаткові послуги готельного комплексу та безкоштовний ранній заїзд за умови наявності вільних місць.

Класична карта – 5%-дисконтна картка постійного клієнта із правом передачі родичам і друзям. Карта надає право бронювати номери і замовляти пакети для родичів і близьких друзів з 5%-ою знижкою. Для передачі клубної карти власник повинен підтвердити передачу картки в письмовому вигляді із зазначенням номера карти і даних особи, якій передається карта. Для підтвердження потрібно відправити лист на електронну адресу admin-dianna@ukr.net або по факсу +38 (03248) 48 038. Гостям, які відвідають комплекс необхідно мати при собі дисконтну карту.

2. Срібна карта.
Срібна карта лояльності клієнта надається, якщо Ви сумарно проживали в готелі 30 діб і більше. Власникам картки надається можливість отримати 10% знижку* на послуги проживання, в ресторанному комплексі «Джамбо» та безкоштовного раннього заїзду або пізнього виїзду за умови наявності вільних місць, разом з можливістю замовлення спеціальних послуг від готелю, спеціальних знижок і пропозиції.

Срібна карта – 10% – дисконтна картка постійного клієнта із правом передачі родичам і кращим друзям. Для передачі клубної карти власник повинен підтвердити передачу картки в письмовому вигляді із зазначенням номера карти і даних особи, якій передається карта. Для підтвердження потрібно відправити лист на електронну адресу admin-dianna@ukr.net або по факсу +38 (03248) 48 038. Гостям, які відвідають комплекс необхідно мати при собі дисконтну карту.

3. Золота карта
– 20% – дисконтна картка постійного клієнта без права передачі.

Карта даного типу надається, якщо Ви сумарно проживали в готелі 100 діб і більше. Передбачає знижку* на проживання в розмірі 20 %, на додаткові послуги готельного комплексу, ресторану «Джамбо». Власники таких карт також мають право на безкоштовний ранній заїзд та пізній виїзд за умови наявності вільних місць.

ЛОК «ДіАнна» залишає за собою право:
– Надати статус лояльності клієнта;
– Анулювати дію дисконтної картки в тому випадку, коли власник не використовує картку протягом року з дня оформлення;
– Скасувати, частково або повністю змінити умови Програми Лояльності без попереднього повідомлення;
– Анулювати дисконтну карту в разі порушення власником умов перебування в готелі. Більш детальну інформацію Ви можете отримати за телефоном +38 (03248) 48 038.

* програма не розповсюджується на корпоративних клієнтів компаній (фірми та підприємства) та клієнтів від турагентів та туроператорів, з якими готель уклав договір про співпрацю, а також індивідуальні туристичні групи;

На вартість додаткового місця знижки за Програмою постійного гостя не поширюються.
Реєстрація участі в програмі лояльності «Постійний клієнт» здійснюється шляхом подання анкети та отримання особового номеру. Анкету можна подавати особисто або через сайт готелю.

Ми будемо раді, якщо Ви станете постійними Гостями нашого готелю і скористаєтесь усіма перевагами програми Лояльності.

По di_admin|Акции|0 comment

Комментарии закрыты.